Tytuł ocenzurowano, 25.06.2014

Chcę, żebyś mierzwił moje włosy

Zanurzając się w nich bez reszty

Włóż mnie między ostatnio czytane kartki

Bym stała się zakładką

Ledwie urwanych słów

 

Wiem, że złapałbyś mnie za rękę

I całował tak, nikt nigdy przedtem

Upił byś moje słowa

Duszkiem

Połykając każde moje słowo

Niczym połyskujące diamenty

 

Słyszę, że mnie uwielbiasz

Jak palec sunący po grzbietach

Dobrze znanych tytułów

Uruchamiając wyobraźnię

I zakazane ścieżki

~ - autor: Medium Format Maniac w dniu Czerwiec 25, 2014.

Jedna odpowiedź to “Tytuł ocenzurowano, 25.06.2014”

  1. Le felicito pora el blog tn interesante y el trabajo que realiza con los muchachos, me gustaru00eca hacer una aplicacioon para enseu00f1ar matemu00e0ticas pero ya hace mucho tiempo que no programo, menos para la tecnologia actual, de pronto me lleno de valor, jejeje y de tiempo. Come on http://tropaadet.dk/bryantbarnes42130081845

Skomentuj

 
